среда, 07. март 2018.

Šta znači sedam godina garancije?


Šta znači, i kako do 7 godina garancije za klima uređaj?

*važi samo za brendove POLAR i DAIKIN


  Poslednjih nekoliko godina proizvođači i uvoznici sve češće produžavaju garantni rok za svoje uređaje. Trend produžetka rada uređaja je sada već uzeo maha i pojedini proizvođači daju i do sedam ( 7 ) godina garanciju. On jeste zaista realan i funkcioniše u vremenskom periodu od sedam godina ali postoje neki uslovi koji se moraju ispuniti od strane korisnika. 

Naime, uslovi su određeni isključivo tehničkom potrebom i nisu sakriveni motivi uvoznika niti prodavaca. Svaki uređaj ima tehničke karakteristike kojih se korisnici moraju pridržavati, ako su oni ispunjeni proizvođač može da garantuje za njihovu ispravnost. 

Šta znači sedam godina garancije?


Sedam godina garancije na kućni klima uređaj split i multisplit izvedbe je spoj od dve vrste različitih garancija:

1. Osnovna ( bezuslovna garancija) – predstavlja period od tri ( 3 ) godine. U tom periodu korisnik ima pravo na sve vrste besplatnih popravki koje se dese u periodu od datuma kupovine uređaja pa do isteka treće godine. U tom periodu bitno je da se korisnik pridržava tehničkih uputstava iz tehničke dokumentacije.

2. Produžena (ugovorena garancija) – predstavlja period u kojem korisnik nakon treće godine radi redovne servise tj održava uređaj po tehničkim normama koje je propisao proizvođač. Na taj način korisnik produžava vek trajanja klima uređaja, obezbeđuje čist vazduh u prostoriji,štedi električnu energiju i čuva uređaj za dalju eksloataciju.

Redovan servis podrazumeva čišćenje i pranje unutrašnje jedinice split sistema, proveru nivoa rashladnog fluida i proveru temperaturnih opsega rada uređaja. Prosečna cena redovnog godišnjeg servisa je oko 2400,00 din i radi se jednom godišnje. Najbolje bi bilo raditi ga početkom letnje sezone.


Rezime:


- tri godine pune garancije – korisnik nema nikakvih dodatnih obaveza
- četvrta godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija
- peta godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija
- šesta godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija
- sedma godina eksploatacije vrši se redovan servis, nastavlja da važi puna garancija

Savet je da se redovni servisi rade bez obzira na garanciju kako bi korisnik sačuvao kvalitet vazduha u prostoriji i sprečio razvijanje algi i gljivica u ventilatorskom delu unutrašnje jedinice. 


Cene usluga redovnih servisa možete pogledati OVDE
Cene klima uređaja Daikin i Polar možete pogledati OVDE

Za sva pitanja u vezi garancija i produženja garancija možete se obratiti na:
 broj telefona: +381 63 125 75 45




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.